Torsdag 22/11

Ja igår vaknade jag då och kände verkligen inte för att gå upp. Det var kallt och jag var riktigt trött. Tillslut lyckades jag gå upp och göra mig iordning och så till jessica. På träningen körde jag min rehab och lite styrka. Det gick väl bra och så. Till lunch fick vi nån pannbiff eller något och klyftpotatis och tsatziki (hur det nu stavas). Efter det gick man ju då omkring och luktade vitlök, mysigt mysigt. Vi hade två lektioner, engelska och matte. Och därefter slutade vi och jag gick till farsta strand för att ta pendeln till västerhaninge och möta min moster. Jag missade tåget och fick vänta i tio minuter. 13.52 kom nästa tåg och 20 min senare stod jag på ica i västerhaninge och hjälpte min moster att packa. Vi var väl hemma hos henne vid 15 tiden och då var det dags att byta om. Erika visade glatt sina ridkläder och lite bråk blev det också. Charlotte och ida kom vid 15.40. Vi åkte till det lilla stallet som låg på lisö. Jah hjälpte erika att rykta och kratsa hovarna på Antika, en liten knubbig fux (brun häst). 
Vi gick ut i paddocken som då var utomhus och det var jätte lerigt.
Efter en timme så var jag helt lerig, och blöt om fötterna. Jag åt även kvällsmat hos min kära moster och spelade kort. Mamma kom efter ett tag och dså åkte vi hem. Sen gick jag och la mig.

men hare bra hejsvejs !

Det det där som jag hette på msn och pa "Micaela (l)Fredrik" var bara ett litet skämt mellan mig och fredrik så att folk vet. The end!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig fredagskväll! ♥

2007-11-23 @ 17:55:25
URL: http://classiiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0