Torsdag 15/11

Tja fan!
Idag vaknade jag 06.00 men gick upp 06.45 sedan gjorde jag mig i ordning och till min glädje fick jag skjuts till skolan. Det var svinkallt ute. Å väl i skolan tränade jag eller rehabade, sedan var det lunch. Chili con carne blev det idag igen. Efter det blev det ca en timmes läsning, och jag lyckades hålla mig vaken. Och där efter hade vi ingen matte lektion och fick sluta 12.25 eller något. Sen letade vi efter Christina Hansson vår kära so lärare och tog reda på om vi skulle ha sovmorgon imorn eller inte. Och imorn blir det sovmorgon xD.
Efter det tog vi en promenad till farsta centrum för att ta bussen hem. Väl i högdalen mötte vi Cissi. Sedan bar det av hemmåt till datorn. Därefter komde Challe hem och snodde datorn och jag begav mig så till tvn och satt och spelade lite gitarr. Det blev mat sen och nu ere datorn som gäller.
Nu har jag tyvärr inget mer att berätta. Tack och hej!

image34

Min historia :D visst suger den men den är ialla fall bättre än Jessicafs :D !!!!

Kommentarer
Postat av: madde

haha. den är ju rolig ju mickan :D
//madde ^^

2007-11-25 @ 23:41:21
URL: http://madeljene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0