Tisdag 6/11

Hejsan !
Idag lyckades jag sova till 06.45. Därefter gick jag upp, klädde på mig, packade träningsväskan, åt, hittade mina nycklar och helt otroligt nog kom jag till jessica i tid. Vilken underbar dag tänkte jag när jag sedan stod där i regnet och väntade på Jessica som nu var sen.
Vi traskade vidare och pratade lite och hann till bussen. Och väl på bussen kom jag på vad jag hade glömt ... inte busskortet iaf men en handuk till träningen. Vilken tur att man har snälla vänner ... eller iaf nära. Resan fortsatte å vi höll på att glömma att trycka på stop vid farsta gymnasium.
Vi gick ner till hallen och satte oss i den stora hallen och tog av oss jackor och skor å så vidare sen kommer uffe och säger att vi ska byta hall. Då ere dags att ta alla saker å vandra vidare. Väl framme är det styrka som gäller, det är två stationer en som annika håller koll på och en individuell tränings station. Vi delas in i grupper och jag är med Cissi, vi får vara hos annika först å lyfta vikter. Det funkade ganska bra tills mitt knä började värka. Det gjorde så in åt helvete ont! Har fortfarande ont. Så jag fick vila rästen av träningen.
Sedan duschade vi och åt lunch sen vare so. Vi skulle ha börjat 11,05 men Christina kom inte. Så det blev fram med gitarren, å så fick man sitta å höra när oskar satt å spelade gitarr. Efter ett tag började minna berätta en historia om Olle i skogen å Oskar kompade, sä jävla roligt det var:P Sen kom samir och började sjunga om äppelpaj, äppelträd, äppelkärna, äppel juice och så vidare.
Tillslut blev det lektion och vi satt å läste, jag å Cissi häll på å somna. Sen blev det klassråd och det blev som det blev. Vi missade bussen och fick gå till centrum å ta nästa buss. Sen kom jag hem till min sjuka bror å så kollade vi på Spy kids 3d. Sen vare one tree hill. Å nu sitter jag å skriver å senare så äre House :)
Vet ej om jag skriver om cypern idag. Tyvärr jessica, jag vet att du väntar på den otroligt spännande fortsättningen :P jaja men tack för mig å hejsvejs!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0