Tisdag 20/11

Hallojsan!
Idag vaknade jag 06.45 och höll på att somna om, har typ inte sovit nåt över huvudtaget så jag är as trött!!!!! Därefter åt jag min frukost och packade och vandrade till jessicaf. Vi hann till bussen och lektionen, och jag körde min rehab+ lite styrka. Sen vare lunch. Efter det var det lektion, so lektion. Och därefter svenska. Efter svenskan tog vi glatt en liten sväng till lilla aulan och hade programråd. Vi fick sluta efter det och tog då en promenad till hemköp, där becca skulle köpa choklad hjärtan. Vi tajmade tuben perfa men fick dessvärre vänta på bussen i 8 min. Nu e jag hemma och orkar inte alls skriva mera, har så jäääävla ont i mina axlar och ryggen, så jag tror att jag ska lägga mig på soffan och kolla tv.

Det dära jag sa om att man ska skriva dagen efter att man har gjort nåt, det tänker jag strunta i.

Godnatt och hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0