Söndag 4/11

Hej hej!
Idag började min dag vid 10.30, då jag vaknade. Jag gick upp och väckte mamma och Charlie. Vi satt och kollade på tv till kl 12 sen blev det "frukost". Efter ett tags tjatande bar det av mot nyköping för att sätta ett ljus på morfars grav. Väl framme i nyköping möter vi mina kusiner utanför min ena kusins lägen het.
image11

Han har precis flyttat hemmifrån. Hos honom fikade vi lite och vid typ 16 tiden åt vi lite kvällsmat. Sedan förtsatte vi mot Bettna där min morfar då ligger begravd, vi satte ett litet ljus där.
image12

Sen åkte vi till mina kusiner och hämtade min mormors däck som hon hade förcarat i deras garage/lada. Jag hjälpte till med deras hästar och ryktade och longerade ella.
Vi gick upp till huset och jag lånade två filmer.
Därefter var vi påväg mot min moster i Sorunda för att lämna däcken. Det tog ungefär en timme från Bettna och dit och klockan var väl ca 20 när vi kom fram.
Jag lånade skivan med cypern bilderna och dumpade av däcken, efter det så åkte vi hem.
Väl hemma kollade vi på film, och jag gick väl och la mig 24.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0