Söndag 18/11

Tjabba !
Jag har kommit på att man kan skriva i den lilla bloggen dagen efter den dagen då man berättar vad man har gjort. För man pallar ju liksom inte skriva precis innan man ska gå och lägga sig och så är det även så att min kära bror dampar på mig vid sånna tillfällen också. Därför för att få med allt så tänker jag från och med nu skriva t.ex. det jag har gjort idag, imorgon. Sak samma. Igår så vaknade jag klockan 9 och gick upp och kollade lite tv. Därefter åkte pappa till jobbet och jag sa hejdå. Vid 10 väckte jag min mor och så åt vi frukost och jag spelade lite gitarr. Sedan så tog vi en promenad ner till becca för att beställa julblommor, och efter det så gick vi vidare till Jessica för mamma skulle prata lite med helene. Mamma å helene fikade madans jag och jessica kollade på nån film med robert gustavsson och så lånade jag en film.
Senare fick vi gå upp för den jobbiga backen och hem för att hämta bilen för att åka till jessicaf. Hos jessicaf hämtade vi en julblomma och därefter åkte vi hem och åt lunch. Mamma skulle träna med marie och försökte få tag på henne och när vi fick reda på att hon inte skulle träna så tog vi en tur till länna och sedan till min moster. Hos min moster var det fullt med snö. Och medans vi var där så busade jag lite med min kusi erika.
 image44
Därefter var det middag och sen bar det av hemmåt.
hejsvejs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0