Onsdag 7/11

Hejsansvejsan!
Idag hade jag sovmorgon :D Det var så jävla underbart. Jag vaknade typ 8.15 och gick å lade mig i soffan å lyssnade på musik. Sedan drogde min fader å broder och jag blevde ensam hemma. Så jag packade min träningsväska och klädde på mig. Sen 10 min innan jag skulle gå åt jag frukost å packade lite mera saker. Klockan 09.44 gick jag typ hemmifrån och jag skulle möta jessicaf 09.45, men det kunde hon glömma haha :P jag e urdålig på att passa tider om det inte är något viktigt :D
Vi hann till bussen och till lektionen. Det var as kallt i hallen för övrigt. Innan läraren hade kommit så var Christian tvungen att knocka huvudet i vad det nu heter så att han fick et jack i huvudet så att det sprutade blod. Sen hade vi lektion tillslut. Vi hoppade trampett. Alla var typ självmordsbenägna. Sen vare slut och vi gick å duschade. Sedan blidde det lunch, chicken nuggets å ris. Jessica snodde min chicken nugget, APA!!!!!!!! Sen gick vi å hämtade våra trevliga datorer.

Klockan 12.55 tror jag vare lektion. Matte. Sen blevde det rast å datorn slogs igång. Sedan hade vi en väldigt seg lektion som jag helt allvarligt höll på att somna på. Jag var så jävla trött och är fortfarande för den delen, det är därför jag inte stavar ordentligt.
Sedan stod vi i regnet kl 16.10 pch väntade på rebeccas mamma som skulle skjutsa hem oss. Sedan vade det one tree hill. Sen mat å nu datorn kl 17.51. Stackars fredrik, han e inte emo :/

Nä nu somnar jag hej hje !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0