Onsdag 28/11

Halloj !
Idag vaknade jag klockan 06.45 och kunde där efter sova vidare till 07.15 det var lite nice. Jag lyckades få skjuts till skolan så det var också nice. Väl i skolan så hade vi träningslära, och vi skulle arbeta i grupper. Jag hamnade med Olle och Christian och vi skulle ju då arbeta om varför afrikaner var så bra på löpning. Vi fick ju då inte så mycket fakta men vi redovisade ändå och anders verkade nöjd. Därefter vandrade vi till farstahallen för att ha lite gympa, som då bestod av aerobics med 2orna. Det blev lite svårt ibland med min koordination men men det funkade iaf. Dagens lunch bestod av kycklingklubbor och ris, det var ganska gott faktiskt. När vi var uppe i klassrummet så spelade jag och Cissi kalaha, ett mycket roligt spel må jag säga. I alla fall med den turen jag hade :D Därefter pluggade vi matte i en timme eftersom att vi har matte prov imorgon. Jippie. Och därefter hade vi träningslära till ca 15.50. Vi skulle slutat 16.20 men det var ju lite snällt att vi fick sluta tidigare. Jag och jessica tog bussen och fick sällskap av natti och helena. Jag klev av på trollesundsvägen och vandrade hem, samtidigt som jag pratade i telefon med min kära bror. Efter att jag kommit hem tog det ca 10 min innan mamma å pappa vade hemma. Dom hade besiktat bilen, och det funkade finfint. Vi åt middag och sen begav vi oss till högdalen och där gick bror och jag och simmade. Mamma och pappa handlade och skjutsade hem oss. När vi kommit hem så städade jag mitt fina rum och pluggade lite på engelskan. Och nu är klockan då 21.26 och jag sitter vid datorn och skrivur. Jag ska gå och lägga mig snart.
Så farväl ! Hejsvejs och ha en trevlig jul!
Eller iaf kväll, men nu är det inte långt kvar till julen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0