Onsdag 21/11

Morsning korsning!
Idag hade jag sovmorgon, det var så jääävla härligt. Jag kom även till jessicaf i tid och vi hann till bussen. Jessica väckte en tanke hos mig som jag inte alls hade tänkt på. Hon började prata om kompisar man hade när man var mindre som man slutat träffa. Jag kom då genast på Adam som jag brukade spendera mina vintrar med. Vi brukade ha askul tillsammans. Men plötsligt en vinter så pratade vi inte mer med varann. Det e lite tråkigt faktiskt, men men så kan det vara. På gympan hade vi dans, och med min koordination gick det som det gick :P men det var lite kul må jag säga även fast ja hatar dans. Vi duschade och vandrade mot matsalen, korv och mos blev det riktigt smarrigt. Det blev kalaha igen hih och jag van stort över cissi. Tillslut började matten och efter det träningslära och vi hade läxförhör. Det gick finfint utan plugg. 16.20 Hade jag utvecklingsamtal med suss, det gick snabbt som vanligt eftersom att jag pratar så mycket. Sen var det shopping på ica och efter det bar det av hemmåt. Lite tv för min del medans bror min satt vid datorn. Nu äre datorn som gäller och jag har as tråkigt. Jag kan fortfarande höra "put your hands up" med denzel från dansen. Och jag har fortfarande ont i axlarna. Nu bär det av mot kylskåpet och den goda annanasen.

Mojmoj!


hahaah här är en liten bild på mig men dock ej vacker :P men det är iaf en bild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0