Onsdag 14/11

Tjosan !
Idag hade jag sovmorgon å de va a la gött asså :P hah sen halkade jag iväg till jessica. Det va ju fan as halt ute :O å kallt !! Vi kom i tid till bussen. Första lektionen var gymnastik, vi skulle stå på händer. Jag gjorde en bakåt kullerbytta (hur stavas det?) det räckte för mig :P det e fan as läskigt att stå på händer. Det var ett under att ingen fick åka å sy nånstans den lektionen(som putte, christian och olle). Sedan var det lunch, det gick att äta, som jessica säger "mat är mat" det fick man även lära sig på gålö.
Sedan var det matte och efter det träningslära och vi hade läxförhör. Och det gick bra trötts att jag inte hade pluggat. Sedan blev jag hämtad av min mor och bror å vi tog en tur till helgesta för middag. Efter det så bar det av hemmåt där tvn väntade. Och efter det så satte jag mig vid datorn som man nu borde märka. Nu ska jag sitta vid datorn ett tag, sedan ska jag sova och komma ihåg att ställa klockan på ringning så att jag inte försover mig igen som förra torsdagen.

Ha en trevlig kväll, GOD NATT!!!

image33
 
Snö !!! <3 Säg vad du vill jessie men jag vet att du också älskar snö !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0