Måndag 5/11

Tjaba!
Idag gick jag upp kl 07.40 och skulle reseplanera eftersom att jag skulle till sjukgymnasten. När jag väl hade reseplanerat klart så var klockan 8 och jag mäskte dessvärre att bussen gick 8.14. Detta ledde då till panik så jag klädde på mig och tog en macka och sprang ut. När jag kom ut så kom jag på att jag hade glömt busskortet. Så det var bara att springa in igen.
Sedan sprang jag till busshållplatsen och hann precis till bussen.
Efter 33minuter var jag framme vid kungens kurva och körde min lilla rehab där i ca en timme. Pappa skjutsade sedan hem mig och jag åt min frukost och så satt sjuka charlie och jag och kollade film.
Sedan anlände mamma och det var dags för mig att åka till rehab center. Dum som jag e så går jag utan jacka, svinkallt. Ja å sen har jag väl inte gjort så mycket mer, ätit dåra men inge mera. Nu väntar jag bara på att Jessicaf ska komma hem så att hon kan berätta vad läxan till imorn var.
Hare bra hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0