Måndag 26/11

Nämen tjenare!
Idag har jag vart hos min sjukgymnast i kungens kurva och tränat. Efter den lilla träningen så vandrade jag mot bussen och därefter åkte jag buss till bandhagens centrum, där min kära mor hämtade mig. Vi åkte till rehab center och hämtade ut mina fotbäddar. Snabbt gick det inte. Och efter det så har jag spenderat hela eller halva min dag bland barnen på mammas jobb. Tur att dom har gitarr, annars skulle det vara lite tråk. Ja nu väntar jag bara på min kära bror som förhoppningsvis kommer nån gång snart, och så lyssnar jag på min favorit låt Iris med goo goo dolls :) Och innom en snar framtid så kommer även min morfar hit som har varit i hongkong i en månad. Lite trevlans de med. Ikväll ska jag simma och kolla på prison break. Inget mer sen. Just ja jag fick reda på att jag blev bjuden på kalas idag också, i grillby så det e nice.
Men nu pallalar jag inte skriva mera.

Men hare gött !!!! Hejdå, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0