Måndag 12/11

Nämen tjenare !
Haha sorry att jag inte har skrivit på ett tag jag har liksom inte pallat och så har jag inte mått så bra heller :/ Jag vet att jessicaf har saknat mina små skriverier xD. Men men idag vaknade jag 06.45 och klädde på mig å hann med allt faktiskt, jag vet dock inte om jag kom i tid till jessicaf. I alla fall så hann vi med bussen, å vi hann till lektionen. Jag tog en promenad medans de andra sprang och körde sedan min rehab och kollade på fotboll och basket. Sedan bytte vi om å duschade för att sedan ta oss till det huset som jag inte kommer ihåg vad det heter.
Iaf så gick vi runt dar å efter det så slutade vi och jag ock jessica begav oss till globen.
Jag köpte en macka på subway och jessie shoppade loss på donken.
Sedan väl framme vid bandhagen hade jag å jessica tävling om vem som komde hem först å jag VANN!!!!!!
Aa det är väl min dag hittills men men nu pallar jag inte mer xD
Tjosan !


image18

haha var bara tvungen att lägga in bilden på jessicaf å rosa stolpen xD

image19

Samt bilden på min kära kusin nasse xD (han e en hund för dom som inte visste =D )


Kommentarer
Postat av: Jessicaf

INTE FAN KOM DU FÖRST IAF ! DET GJORDE JAG :D

2007-11-12 @ 14:03:43
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/10744455
Postat av: Mican

johodu ;P jag komde först :D:D:D

2007-11-14 @ 09:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0