Lördags kvällen 17/11

Efter lite klagomål så ska jag väl kanske skriva om den roliga kvällen jag hade igår. Då efter att jag hade ätit (pastasallad) åkte jag och mamma till högdalen för att lämna tillbaka filmen som vi hyrt, pirats of the caribbean 3. Mamma hade hittat information om att charlies tränare å lagledare skulle leka speaker till Hais herr match, så vi bagav oss dit och kollade ett tag. Det slutade 4 - 3 till hais för den som vill veta.
image42

Därefter åkte vi hem och jag fick ett litet meddelande från Jessica att vi skulle mötas 19.20 nedanför mig. Och jag som passar tider går ju ner dit i tid och så är ingen där. Man får inte tag på jessica på hennes mobil för att hon babblar med nån och fredrik har stängt av sin telefon. Men smart som jag är så ringer jag hem till fredrik, och han svarar helt otroligt! Han hade inte gått men det kunde man ju räkna ut. Då passade jag på å gå upp igen å göra vissa ärenden och sedan gå tillbaka innan dom hade kommit.
image43

 Väl uppe i högdalen och framme vid bowlinghallen så märker vi att klockan är 19.40 och vi skulle bowla 20.00, vilket pucko bestämde mötes tiden ? Jaja sak samma men vi satt där i alla fall till 19.50 sedan gick vi å frågade om vi kunde få en bana och det fick vi. Ja och så var det dags för skor, och jag som egentligen ska ha storlek 40 fick ta storlek 38 som passade perfa (skumma skor). Till en början så var det typ barnkalas där i hallen, men sedan efter 10 min eller nåt så kom det folk i vår ålder. Vi hade ett gäng som var lite fulla brevid oss, haha dom var faktiskt lite coola. För mig var starten bra och för jessica ja det behöver jag nog inte berätta. Fredrik kom ikapp mig på slutet och vann serien. Jag kom iaf 2a. Sedan vet jag inte vad som hände eller jo fredrik och jag tog det lite lugnt för att låta jessica komma ikapp och med 5 spärrar i rad så ledde hon. Det slutade iaf med att hon vann. Sedan på tredje serien så var alla ganska jämna och as trötta. Det slutade i alla fall med att Fredrik vann den serien också men jag var 2 poäng ifrån att vinna. Men det spelar ingen roll om man vinner med en poäng eller hundra, att vinna är att vinna (så säger dom i fast and the furious).
När vi var ute ur hallen så ringde Jessicas pappa och sa att han kunde hämta oss. Efter 5-10 min så var i på väg till statoil. Därefter så blev jag och fredrik hemskjutsade. Väl hemma kollar jag lite på tv, och bestämmer mig för att färga håret. Det vart ganska bra faktiskt.
Sedan var det datorn som gällde. Sen gick jag och lade mig.

Ja så var det med det!
Är du nöjd nu Jessica :D ?

ha en trevlans dag iaf hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: jessica

haha ja nu är jag nöööjd (:

2007-11-18 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0