Lördag 3/11

Halloj!
Idag vaknade jag hemma hos Fredrik. Jag, Jessica, Fredrik, Jennifer och Jessicaf hade party igår och kollade på skräckfilmer. Och det slutade med att jag och Jessicaf sov över. Men i alla fall sedan vid 10.30 så gick jag hem och åt frukost. Och efter lite städning så åkte jag, mamma och challe till min moster i sorunda.

Dock så va inte min moster hemma så vi hämtade bara crosskläderna och åkte. Vi ville dock inte bege oss hem så vi tog en tur till min mormor, men först var det dags för shopping?!
image2
Charlie hittade en "snygg" mössa. Sen åkte vi vidare till mormor. Hos mormor så fikade vi lite å kollade film mr & mrs smith. Tror för övrigt att charlie kollar på den igen just nu. Sedan begav vi oss hem och det va ganska mörkt ute då.

Men nu har jag inge mer å berätta hare gött hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0