Lördag 24/11

Morsning korsning!
Idag vaknade jag klockan 11, och gick då upp och åt frukost. Det var en film på 5an också som jag kollade på. Klockan 12.50 befann jag mig i högdalen för att kolla på innebandy, bror min skulle spela. Innan matchen började så vandrade mamma och jag omkring i högdalens centrum. Hais mötte sedan Farsta och match resultatet blev 7-0 till farsta. Hais var lite trötta och farsta spelade även med sitt elit lag. Men men så kan det va. Vi åkte hem och challe bulle tog en snabb dusch och klockan hann bli 15 innan vi åkte in till stan. I stan så köpte charlie ett par byxor och spenderade även mammas pengar på klippning.
Till middag fick vi fläskfilé och potatis gratäng, det blev även en liten konflikt vid matbordet som ännu inte är löst. Nu sitter jag vid datorn klockan 23.37 och ska snart gå och lägga mig.

Hare bra! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0