Lördag 17/11

Hejsansvejsan!
Jag pallade inte skriva igår, och det var även så att min bror hade tagit datorn. Men i alla fall idag vaknade jag 10.10 och gick upp och väckte mamma. Sedan satte jag på kaffe och därefter åt vi frukost. Klockan var ca 11 när christoffer kom och sedan kom simon och så åkte vi för att hämta lillen. Vi lämnade pojkarna i högdalen, där träffade vi även min farbror Leif som jag inte har träffat på flera år på grund av en viss händelse som jag inte orkar gå in på. Sedan träffade jag madde också. Efter det tog mamma och jag en tur till hammarby sjöstad och kollade när spårets b-lag spelade.

Nu e jag hemma och väntar på min middag. Jag är as hungrig. Och ikväll ska jag väl vara med Fredrik och Jessica å kolla lite film och eventuellt färga håret.
Nu kommer jag inte på nåt mera.
Hare bra!
Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0