Fredag 30/11

Hejsan !
Idag vaknade jag och var jätte pigg, jag klädde på mig och åt frukost. Och sen vandrade jag glatt iväg till jessicaf. Jag var till och med där före henne, så det var ett plus. Vi vandrade till bussen och mötte hilena där. Trevligt trevligt. Väl i skolan hade vi 2 timmars so, mindre kul men men. Och därefter svenska och där kollade vi slut på gladiator som vi har sett på. Slutet var dock inte det bästa må jag säga, lite sorglig. Och så hade jag massa skumma figurer som satt bakom mig och pratade, gjorde ljud och sparkade på min stol. Till lunch fick vi kebab spett och ris. Inte så illa trots att jag hatar kebab. Sen på slutet av skoldagen hade vi matte och sen engelska. Och jag skulle ju prata om min bok på engelska inför 5 andra läskiga människor och jag hatar och prata engelska, man tycker ju att jag borde vara bra på det eftersom att jag då har engelska kusiner som jag pratar med hela sommrarna. Men jag pratar mest svenska med dom, för dom förstår det. Men men i alla fall så glömde jag hälften av det jag skulle säga och jag glömde de viktigaste sakerna. Jaja men nu e det över tack och lov. Därför vart jag ännu mera flumm på hemvägen. Vi fick sluta tidigare, och hann till bussen. Och vi gjorde sällskap med hilena till högdalen och efter det blev det vandring hem. Nu e jag hemma, och ikväll ska jag först vara med mina polare och sjunga singstar typ. Inte för att jag kommer sjunga men det är kul ändå.

Men nu e jag helt slut och orkar inte skriva mera, jag har även så in åt helvete ont i ryggen. Och knäna eftersom att jessicaf tvingade mig att springa till bussen. Men jag vill bara på peka att jag bara älskar fredagar =)
ha en trevlig fredagskväll, och en god jul =)
hej hej =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0