Cypern dagen innan...

Ja jag hade då tänkt skriva om min lilla cypern resa för att inte glömma den :P Denna resa gjordes tillsammans med min moster Kicki och hennes man Ville, Viktor (7år) och Erika (4år) samt deras kära grannar Charlotte, Stefan, Kevin (10år?) och Ida (6år?). Resan var helt underbar men det var synd att min egen familj inte var med...

Jag och mamma satt i bilen på väg till Kicki (min moster), jag skulle åka med henne och hennes familj till cypern eftersom att jag inte kunde åka till sälen. Haha jag minns klart och tydligt att vi hörde "Here in your arms" med hellogoodbye. Vi åkte på vägen förbi deras gamla hus dom hade nyligen flyttat.
image4
Vi körde upp till parkeringen på baksidan och möttes av Ville som berättade att Kicki var på nedervåningen. Vi gick ner och hittade Kicki och Viktor och Erika sittandes och packade. Erika sprang och rev upp allt kicki hade packat till henne och viktor vet jag inte riktigt vad han gjorde, han höll sig väl mest ur vägen.
Vi gick sedan upp och fikade jag och kusinerna gick in i vardagsrummet och erika dansade glatt till sin nya skiva. Jag satt däremot å chattade på mobilen med mange om jag inte minns fel...
Efter ett tag kom mamma och gav mig en kram och sa att hon skulle åka hem, så vi sa hejdå.

Jag gick tillbaka till vardagsrummet och spelade på min mobil, haha nåt spel där man tar kort på fiskar. Det knackade på dörren och grannen Elida och hennes pappa kom in. Dom vuxna började prata om nåt som rörde huset och barnen lekte och jag spelade. Elida stod och glodde på mig vilket var lite irriterande. Tillslut gick dom :)
Nu var klockan ca 19.00 och alla började göra sig i ordning för läggdags. Ville gick och nattade Viktor och Erika medans jag och kicki drack lite thé. Sen var det även min tur att sova, i våningsängen under viktor.
Det var väldigt ljust ute och man var spänd inför morgondagen och det gjorde det svårt att sova men duktig som man är så lyckades man...

Fortsättning följer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0