Cypern dag 3

... Följande dag vaknade vi klockan 9 och åt samma frikost som dagen innan, mackor med ost och de goda tomaterna samt yoghurt till mig och kusinerna och thé såklart. Hela mörgonen solade vi och badade, medans de flesta gjorde det iaf så gick charlitte och ida iväg och gjorde flätor i håret.
image35

Jag och kevin spelade vatten volleyboll, vatten handboll och lite fotboll. Sedan gick folket och vilade och jag gjorde min läxa som skulle lämnas in på torsdagen. Jag blev klar och behövde inte oroamig för den nå mera. Sedan vart det middagstajm. Men varför inte pizza hut igen?! :) Ja vi var ju så nyttiga utav oss men vafan vi hade ju semester, och så fick vi 20% rabatt.
Och det hära var den bästa dagen då vi hittade gokart banan. Jag och kevin körde på som dårar medans småfolket hoppade stutsmatta.

image36

image37



image39

Sedan när vi kom tillbaka till hotellet så hade dom lite party dära. Eller i alla fall så var det en trollkarl som tollade för de små barnen. Vi hade dock sett honom på det förra hotellet på cypern men han var lika roligt nu.
Kevin fick gå upp på scenen. Om jag ska va ärlig så tror jag att det hängde på håret xD.

image40

Efter den magiska stunden så ville alla ha glass, så vi införskaffade oss det eller inte jag för jag gillade inte deras glassar. Nu var det thé och läggdags.
image41

fortsättning följer ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0