Cypern dag 2

... Vi vaknade väl vid nio charlotte å gänget var uppe å tog platser vid poolen.

image20

Denna dag var varm å trevlig och hela gänget slappade vid poolen. Sedan på dagen kunde man testa på dykning i poolen. Det var meningen att jag å kevin skulle testa först men jag hade ingen lust så stefan hoppade glatt i poolen med kevin. Det verkade lite kul faktiskt.


image22

Trevligt trevligt. Men sedan hoppade dom upp ur poolen å så blev det vatten polo i andra bassängen. Tack vare alla danskar å norrmänn så blev det vatten handboll istället. Så jävla nice, speciellt för mig som då inte hade fått spela handboll på ett tag. Sen åt vi lunch det var väldigt gott :) Stefan och Ville njöt under happy hour. Sedan vilade småttingarna å kevin lekte med sina nya polare och jag drog mig mot datorn och chattade lite å gjorde skolarbete.
Sedan hade tiden bara flygit iväg och det var dags för middag.

Erika lekte modell.
image24
Sedan blev det lite dans också.
Vi tog en tur upp mot natt klubbarna som dock inte hade öppnat, vilken osis.
image25

Sedan kom vi ut i en park och där kunde man känna doften av grullade majskolvar. Men det hela slutade i alla fall på en lyx restaurant. Alla var helnöjda med sin mat förrutom jag, för mitt smakade skit rent utsagt och det höll alla andra med om.

Och då under denna vistelse på lyx restauranten så fick jag solen i ögonen hela tiden. Sedan helt otroligt så blev det mörkt, och dags för shopping.


image28
Dom hade väldigt fina kyrkogårdar måste jag säga.

Sedan var det dags för "lite" glass.


Sedan bar det av hemmåt, vi tog väl en titt på slingshoten å sade hej till papegojjorna. När vi kom tillbaka till hotellet ringde jag min kära familj å pratade lite. Och vi drack sedan lite thé. Sen va det kojjen som gällde.
Good night!!


Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0