Tisdag 4/12

Goddagens !
Idag har det vart en ganska tråkig dag. Det började med att jag sov till klockan 06.55 och hade absolut ingen lust att gå upp. Men jag gick upp iaf och åt och klädde på mig. Jag gick till jessicaf på 2 minuter, helt otroligt, record. Jessica babblade på som vanligt och jag likaså. Vi hann till bussen och till träningen. Vi tränade i två timmar, efter det var det lunch. Mycket gott faktiskt =) Det va typ pannbiff och klyftpotatis och sås. Gott vare iaf. Efter lunchen blev det engelska och mentorstimme. Och vi fick sluta mer än en halvtimme tidigare för att vi va så duktiga. Och vi missade bussen. Och fick ta den som gick 14.06. Väl hemma blev det lite gitarr spelande och dator. Just ja jag glömde berätta det tragiska att jag missade julkalendern. Men iaf, nu sitter jag vid datorn och fjollar och ikväll ska jag kolla på house och ska även kolla julkalendern på datorn =)
Godnatt alla kära bloggläsare. Ha en trevlig afton. Hoppas också att det blir snö till jul.
Tjaba!
image37


Ville bara berätta att jag vill utomlands igen =)

image31
Kan inte julafton bli liknande den här bilden ? =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0