Söndag 2/12

Godmorgon!
Idag vaknade jag klockan 10, missade julkalendern. Men men sånt är livet. Jag åt frukost och kollade på tv. Jag tog även en dusch och väntade på att mamma skulle göra sig i ordning. Klockan hann bli 12 och sen skulle mamma bara kolla på tv i en timme och se lottningen i fotbollen. Efter det, och då va klockan 13, så begav vi oss till söder. Vi gick omkring och kollade lite på kläder och så, men jag hittade inget. Mamma köpte senap till sin kusin som vi skulle hälsa på kl 15. Charlie köpte vax. Ja och så blev klockan 15 och vi var då hoss Louise och Johan på advents fika. Vi hade det mysigt där i deras etta, med brasan i tvn. Tiden bara far iväg när man har roligt och klockan blev 16.30 och vi skulle möta folk vid eriksdalshallen för att kolla på Hammarby - Spårvägen, handboll. Det slutade med att hammarby vann. Och vi for hem. Väl hemma satt pappa och väntade med maten på bordet, riktigt smarrigt va det. Ja och efter maten flög bror min till datorn, och jag fick kolla lite tv. Men nu har jag datorn xD. Men nu ere slut på fantasi för min del. Förresten så skulle jag skriva att jag vunde på buss å singstar enligt jessica s i fredags. Och så ville jag bara berätta för alla som klagar på att jag har uppsatt hår jämt, jag hade utsläppt hår hela dagen idag. Det var något ni missade xD.

Ja men nu ska jag väl avsluta mitt lilla skriveri. Hare bra. Godnatt!


image46

Den är lite vacker tycker jag =). Eller hur ?! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0