Onsdag dan före dan före jullov ^^

Ja men min dag började med att jag vaknade 7.15 jag skulle möta jessie 7.20. Nämen jippie liksom ^^ jag fick i alla fall väcka pappa och be honom skjutsa oss till skolan, glad var han inte. Ja men vi kom iaf i tid. Väl framme var det prov, det verkade gå bra. Därefter så blev det idrott. Vi höll på med våra egna danser och Becca och jag skulle välja låt, det blev "Maniac" som den då heter (en gammal låt från flashdance). Vi kom dock inte på hur vi skulle dansa men det löser vi på jullovet. Sen var det dags för skolans populära jullunch.
image68
Ja men det var riktigt smaskigt, näe jag ska faktiskt inte klaga på maten. För då verkar jag kräsen, vilket jag egentligen inte är. Mat är mat liksom. Men men vi fick även små pepparkakor dekorerade med "god helg". Ja men sen efter det så hade vi mattematik, röligt. Jag och cissi jobbade flitigt i ca 10min sen började vi rita. På tal om att rita så måste jag hitta mina teckningar sen, måste bara komma ihåg det. Ja men sen var det då träningslära och massa folkredovisade. Lars införmerade även att han höll på att decka när han åt en lakrisstång till frulle.
image69
(Lars)
Efter det så slutade vi då 16.20. Jessicaf å jag väntade på bussen, och tillslut komde den. Väl framme i högdalen fick jag gå den långa, kalla och även mycket läskiga vägen hem. Inte kul men jag kom hem tillslut. Väl hemma möttes jag av en sjuk och även ledig charlie. Kul att liksom vara sjuk och ledig. Ja och så har han smittat mig så nu sitter även jag här och har feber. Men charlie och jag fixade även med pepparkakshuset mykt lyckat må jag säga.
image70
hahaha xD :P
Men nu står min kära bror här och säger att vi ska dra, så vi höras väl, om inte annat så farväl!
Godnatt och God jul samt God helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0