Nästan en helt normal måndag

Nämen hej !
Jag vaknade klockan 7 och hade faktiskt sovit en hel natt för en gångs skull. Jag åt frukost och så vidare och vandrade till jessicaf. Det var jätte mörkt och läskigt ute bland de nybyggda radhusen, men modig som jag är vandrade jag på. Väl framme stod jessicaf och väntade. Nämen trevligt tänkte jag, då behövde man ju inte vänta. På vägen till bussen så babblade jessicaf om hennes å jjohans trevliga 45 minuter i sl-hallen. Jag fick däremot int en syl i vädret, tråkigt tråkigt. Men vad hade jag för roligt att berätta? Jo, inte ett piss. Hon babblade även på bussen, ja hon kan inte ha sagt nåt på helgen verkade det som ^^. Väl framme så vandrade vi till hallen. Jag fick ringa cissi för hon hade gått och gömt sig någonstans. Tillslut hittade vi henne. Folket gick ut och sprang, jag däremot satt och funderade på vad jag skulle kolla på. Liksom vad är roligast, basket eller fotboll. Då blev det lite svårt att bestämma sig. Jag rehabbade på flitigt i en timme. Sen blev det mer halvdant medans jag lyssnade på musik och funderade. Jävlar vad jag funderar kanske ni tänker nu, men för att mitt liv ska funka krävs liksom lite funderingar här å där. Dessutom är det sunt att fundera lite, man får mindre saker att grubbla över. Jag tänker fortfarande inte berätta om vad jag funderar om, det får ni lista ut själva. Efter träningen satt vi kvar och kollade när lite folk hade gympa. Det såg väldigt lyckat ut må jag säga. Stackars gympaläraren. Men men inte mitt problem. Ojj vad trevlig jag verkade idag. Men men sen skulle vi duscha, hela omklädningsrummet var fullproppat med folk. Så vi luffade utanför ett tag. Jessicaf pratade om sin "drömman", trodde jag, jag hörde dock fel hon sa drömmande. Men det var nära. Förresten vet jag att johan är hennes drömman ändå, hon ville bara inte säga det. Hon sa att hon visste vem min drömman var, men så vitt jag vet så har jag ingen, förresten så har jag inga planer på att gifta mig heller. Näe sen fick vi nog och gick med raska steg in i omklädningsrummet. Jag och Cissi segade oss och jessica hurrade sig. Ingen aning om varför. Jag var snabb som vanligt. Sen vare mat, det va la gött. Jessica och fia vände sig om när både johan och samir vandrade förbi. Lite roligt. När johan försvann var jessica snabb på att följa efter och jag och cissi hakade på. Vi vandrade till skåpet där folket hämtade böcker, och sen begav vi oss till bibblan. Jag tänkte faktiskt plugga men när jag hade börjat läsa lite så kom jag på att jag ändå inte skulle hinna lära mig så speciellt mykt. Jag och jessica lyssnade på min underbara musik, och jessica hade även utsikt över johan. Tiden gick och det blev provdax. Jippie tänkte jag, men vd kan man göra, jo sitt bästa. Jag skrev iaf på allt. Men om det var rätt det vet jag inte. Det blev träningslära och jag och jessica jobbade med instuderingsuppgifterna, efter som att ilias inte var där. Jao, sen slutade vi och jag vet inte varför men jag är typ lite sur sen i helgen och det råkade drabba mathias, inte meningen men det råkade bli så. Jag och jessica vandrade till bussen. Vid bussen mötte vi Hilena och natti. Vi fick stå i bussen, mykt najs. Jag klev tillslut av och vandrade min långa väg hem. Först ringde jag mamma, hon svarade inte. Sen pappa, han svarade inte. Sen ringde jag hem, ingen svarade. Sen ringde jag fredrik, han hade dock inte tid att prata den jäveln, han kollade på john tucker must die, en mykt bra film. Jag ringde pappa igen och han svarade, vi pratade lite men sen var jag hemma. Väl hemma så satte jag mig vid datorn, ovanligt men men. Jag började fixa med bloggen och så, sen kom charlie. Och eftersom att jag är på sånt toppen humör så började vi bråka. Nu sitter jag och lyssnar på musik, och ska snart vandra till fredrik med pengar. Men jag kanske gör det senare. Ikväll ska jag iaf äta middag, kolla prison break, försöka bli glad igen (kommer inte lyckas men ändå). Jag kanske skulle behöva fundera lite mer men jag har ingen lust. Jag ska väl nu ta och kolla julkalendern som jag missade i morse.

Detta blev ett sånt där kort inlägg. Hoppas du orkar läsa tess. Förresten så tänker jag inte göra nån video blogg, men jag har däremot laggt in en video. Hare trevligt hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0