En tråkig söndag

Hejsan !
Jag vaknade även idag tidigt, klockan 7 och kunde inte somna om. Jag låg och lyssnade på musik och funderade lite. Jag märkte även att jag hade somnat med msn på, Christoffer och någon till hade skrivit. Jag gick upp vid 8 och satte mig i vardagsrummet och spelade gitarr. Det var faktiskt skönt att sitta där helt ensam i mörkret och spela för mig själv. Efter ett tag började jag lyssna på musik igen, samt kolla på tv. Jag var så rastlös att det känndes som om tiden stod still. Men tillslut blev klockan 9 och julkalendern började. Jag kollade på den och sen återgick jag till musiken. På ettan var det disneydags, faktiskt det ända roliga att kolla på. Och efter ett tag kom charlie ut dansandes till hakkuna matata. Klockan var väl 9.30 när jag gick och väkte mamma. Jag hade tråkigt, jag satte mig vid datorn, det var ingen rolig online. Efter ett tag loggade tess in och straxt därefter ringde hon. Hon undrade om jag ville med på hockey, jag sa nej eftersom att jag har prov imorrn och behövde plugga. Men efter ett tag ringde hon igen och lyckades övertala mig. Jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning. Det tog ett tag innan jag bar hos henne. Väl framme skulle hon hoppa in i duschen och jag satt och pluggade lite. Vi åt lunch och sen åkte vi. Vi missade bussen precis så vi fick vänta och vänta. Tråkig som jag är så satt jag vid msn. Tillslut kom iaf bussen. Vi anlände till hallen när tredje perioden började. Vi satte oss ner och märkte snabbt att vi hade satt oss på fel plats. Jag hade även huvudverk så en hockeyhall var inte det bästa. Vi gick sen och satte oss i kafeterian, den var isolerad från ljud. Jag satt å töntade mig vid msn medans tess satt och tittade på sin pojkvän. Efter matchen fick vi skjuts hem till tess. Jag fick gå den långa läskiga vägen helt själv. Haha. Väl hemma åt jag middag och sen satte jag mig vid tvn och började kolla på en film tills jag inte pallade mer, jag bytte filmen mot gitarren samt msn. Nu sitter jag här vid datorn och halv pluggar.

Det var väl allt om min tråkiga söndag. Nu ska jag plugga. Sen sova. Jag kommer vara död imorrn så förlåt meg jessicaf om jag inte är så pratglad imorn. Förresten tess, jag pallar inte skriva vad jag funderar på :P haha det är en hemlis. Och det hära inlägget tar nog inte heller så lång tid för dig att läsa ^^

God natt och god jul! Kommentera gärna. Förresten så ska jag börja lägga in fler bilder. Så småning om. 


Kommentarer
Postat av: Tess

Goodie mickan, framsteg! :-)
Men jag tror jag vet vad du funderade över ändå, jag vet sådant ju. ;-)

2007-12-09 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0