En måndag !

Ja men så här vare idag, att jag åkte buss till skolan med jessica. Vi tränade i 2 timmar eller jag satt väl mest och kollade basket och fotboll igen. Ja men sen åt vi och efter det fjollade vi. Den åkte vi med klassen till jordbro och var på coca cola fabriken. På xperience center så vunde mitt lag. Sen åkte vi hemmåt. Väl hemma kollade jag och bror på transformers den var faktiskt bra ^^ Efter det blev det lite kaspar i nudådalen. Nu ere datorn som gäller, bloggar lite och har laggt in bilder på bilddagboken. Ja men kvällen återstår då till att plugga. Jag måste verkligen plugga för jag fattar noll.

Ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag, har haft annat för mig, som i fredags då skrev jag en egen låt på gitarren å vade sjuk. I lördags så var jag, fredrik, mamma och charlie å julhandla. Sen vare familjekväll å vi kollade på film. Sen så vare faktiskt så att jag spelade spel halva söndagen och sen så julhandlade vi igen. Förlåt mig jessicaf xD :P hah bara för att du inte har nåt annat för dig än att läsa min urtrista blogg xD :P

Och ursäkta för att detta inte är så långt, men jag är inte på nå direkt skrivarhumör xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0