En halvdan tisdag

Hej hej !
Igår gick jag i skolan från klockan 8 till 14.30. Jag började skolan med att spela handboll. Så jävla nice att få spela igen, tänkte jag innan allt började. Men sen när jag väl var på plan blev jag så jävla sur. Knäna värkte, dock mindre än vanligt, jag sög och allt var bara piss. Jag fortsatte dagen med att vara sur. Efter skolan gick jag jessica och cissi till farsta centrum, för att hitta en julklapp som jessica skulle ha på lördag. Vi gick in på br leksaker.
image53
Men vi hittade inget där så vi vandrade vidare till åhlens. Men där hittade vi inget heller så vi tog tuben till hökarängen, sen återstod det bara att vänta på bussen hem.
image54
Vi väntade och väntade, men tillslut kom bussen. Vi åkte hem och sen återstod en promenad med jessica s och fredrik. Jag kollade på julkalendern först. Sen möttes vi kl 18.15 i ankiparken. Vi vandrade till bandhagen centrum, för att de två skulle köpa ben och jerry glass.
image55
Ja jag lovade då att ha med deras kära glass på min lilla blogg. nöjda? Men men så skulle i alla fall fredrik lämna sin glass. Samma sak blev det med jessica. Och när helen fick reda på att vi skulle vandra så fick vi gå ut med nicolle (jessicas hund). Det gick snabbt, och efter det fortsatte vi vår vandring. Vi gick genom den jätte läskiga mörka skogen. Och tillslut komde vi fram till hökarängen. Vi var jätte duktiga och gick över övergångstället som man skulle. När vi var på andra sidan började fredrik fota lite och jag joinade.
image56

Vi fortsatte vandra, och helt plötsligt pratade vi om japaneser och hockey och sen slutade det med Geisor (eller hur det nu stavas?!) I alla fall så var vi inte överens om vad det innebar att vara en sån. Vi kom in på diskussionen om gamla 9c. Alla var överäns om att vi saknade den klassen. "Det är nästan så man kan fälla en tår, eller två, eller tre, eller kanske fyra" sade fredrik. Tillslut kom vi till Gubbängens ip, där vare massa mini folk som spelade bandy. Och jag fann min lycka SNÖ!!!
image57
Vi kom även till speedway banan men där var nu en ful fotbollsplan så det blev ingen bild på den. Däremot blev det lite bilder på ängen vid gubbängen.
image58

image59
Fredrik blev till och med tvungen att fota, det var ju liksom halvt sommar i halv vintern. Coolt liksom, eller?
Ja men de tre vännerna var riktigt fashinerade, och fortsatte på äventyret. Plötsligt hörde vi nåt i skogen. Vi märkte att det kom från elledningen. Men plötsligt kom ett annat ljud från vänster och alla tre hoppade omkring som jag vet inte vad. Det var nåt som hände med bilarna, men vad? Det är ett mysterium. Ja men det slutade iaf med att det tre vännerna gick skillda vägar. Men de beslutade att de skulle spela buss nån dag. Jag vandrade hem till mig, upp för läskiga backen. Väl hemma satte jag mig vid tvn och kollade ugly betty. Sen kom house, det var riktigt najs. Men jag höll på att somna. Men klockan 22 gickde jag och lade mig. Vilken dag liksom, och så många nya äventyr i framtiden.

Godnatt och godmorgon och god jul!
Men inte minst, Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Madde

tjenis penis mickan :)
BR är ju så het på bilden ju :)
//madde

2007-12-13 @ 17:52:20
URL: http://backevik.blogg.se
Postat av: Mican

Jaow :D håller med liksom xD

2007-12-14 @ 14:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0