Dagen efter julafton ^^

Denna dag vaknade jag klockan 9, eftersom att mina kusiner spelade musik på högsta volym och skrek. Jeg gick upp och lyckades få ett slut på oljudet. Vi kollade lite på tv och så. Under hela dan kollade vi filmer, lekte med walkitalkis och spelade playstation med mera. Klockan 21 kom mamma och pappa och hämtade mig å challe ray. Väl hemma kollade vi på take the lead och sen övergick det till kate och leopold. Sen gick jag och lade mig samt lekte med msn på min mobil. Jah chattade med Madde och Andreas till klockan 2 - 3 nånting, sen somnade jag.
Man kan kalla det en slapp dag men det var väldigt najs =)

image73

Trötta kusiner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0